2011. április 25., hétfő

Húsvét hétfő

Csak a cím húsvéti. Egyébként a hangulat nem az. Itt nem ünneplik, nincsenek piros tojások, locsolkodók, csoki nyuszik, sonka, torma, stb. 

Az itteni életről összeszedtem pár, számomra furcsának tűnő, dolgot. Jelzem, ez csak az én városkámra vonatkozik. Leginkább a saját családomról tudok nyilatkozni, lehet, máshol máshogy van. Ahogy azt már írtam, ez itt csak a felsőbb rétegekből való családok élnek, tipikus mesebeli falucska. Remélem, később majd kiderül, hogy valami csúnya dolog rejlik a felszín alatt, különben örökre itt maradok! :) 

Érdekességek, amik eddig feltűntek:
- divat a gyerek. Itt a legtöbb családnak 2-3 gyereke van, otthon jó, ha egyet be mernek vállalni a párok.
- divat a kocsi. Minden háznál minimum 2, de inkább 3 autó áll. BMW, Ferrari bemutató, a legfrissebb modellek, mintha most hozták volna őket a szalonból. Szerintem az itt lakók 99%-a azt sem tudja, hogyan nézhet ki a busz vagy a vonat.
- pizsamába reggeliznek. Nekik az a fura, hogy én nem kócosan, pizsibe megyek le reggelizni.
- szájra puszit adnak a szülők a gyerekeknek
- villany kapcsolók fordítva működnek
- a régimódi helyeken külön van a hideg (vagyis jéghideg vizes) és a meleg (tűzforró) vizes csap.
- minden kajához van párolt bab vagy párolt brokkoli. Imádják a párolt kajákat! Egyébként ízletesen főznek, de ez inkább a sok szósznak köszönhető, amit a M&S-ben vesznek. Nincs leves. Nem is szeretik.
- nincsenek tükör a fürdőszobában és a hálószobában sem. Nem tudom ők hogyan oldják meg a fésülködést vagy a sminkelést, mindenesetre az én tükör problémámat sürgősen orvosolnom kell! A házban egyetlen tükör van, egy szekrényke a fürdőszobában, amit szerintem véletlenül vettek csak meg vagy ajándékba kaphatták!
- nem pucolnak ablakot, tükröt, tv képernyőt, semmi olyan felületet, amihez ablaktisztító folyadékot lehetne használni. Nálunk ezért nincs is ilyen tisztító szer. Az ablakok mosására egy külön cég van, akik kéthetente jönnek és megpucolják az összes ablakot a házban. Szigorúan csak kívülről!
- a közlekedést már ne is említsem. Megőrülök ettől az ellentétes forgalomtól és soha nem tudom, hogy honnan várhatom az autókat. Ezért minden zebránál kb. 20 másodpercet eltöltök, hogy leellenőrizzem, tuti nem jön sehonnan semmi.
- nem fáznak. Tegnap a kislányok fürdőruhában rohangáltak, én térdig érő zokniba, melegítőbe és pulcsiba majd szét fagytam! 20 fok volt ma, mindenki szandálba, rövid szoknyába, toppba rohangált, én farmerba, tornacipőbe, volt rajtam egy felső és egy pulcsi is.

Borult idő ma


Kicsit rá kellett segíteni, mert maguktól nem akartak menni.

Ők már nem lesznek elsők.

Ma Duck Race (kacsa verseny) volt a központban. Pár képet mellékelek. 

2 megjegyzés:

  1. Kicsit Született feleségek - Lila Akác Köz feeling. Mindenesetre a kertben ne nagyon áskálódj! :)
    A Te kacsád hányadik lett? Adtál neki GPS-t?

    VálaszTörlés
  2. Ez teljesen Született feleségek! Csak gyilkosságok és örök ellenségek nincsenek. Vagyis ki tudja mik fognak még kiderülni!
    Áh, a kacsa pénzbe került, én meg ma kaptam csak fizut! :)

    VálaszTörlés