2012. március 7., szerda

A költözés szépségei...

Jó szórakozás ez a pakolás... Először összeszeded minden cuccod, szelektálsz, hogy mi az, ami létfontosságú, majd csinálsz egy próbapakolást. Ezután rájössz, hogy még mindig rohadt sok cuccod van, ezért még egyszer átnézed őket, hátha nyersz még egy kis helyet. Ilyenkor azt gondolod, hogy a kis papírfecnik is számítanak, ezért levágod az új dolgokról az árcímkét, ami nagy flakonba van, azt áttöltöd kicsibe, közben az interneten kutakodsz csomagolási technikák után, majd miután bepakoltál újra, ráfekszel a bőröndre, és centiről centire haladva behúzod a cipzárt, attól félve, hogy mikor pattan szét. Persze ezután rájössz, hogy a fogkefetöltődet is sikeresen becsomagoltad, de ugye arra még szükség van, szóval kezdheted az egészet újra.. És amíg újrapakolsz, valahogy a cuccaid osztódni kezdenek, és megint nem férsz el a bőröndben...
Szóval így állok most. Mármint annál a fázisnál vagyok, hogy a bőröndöm tele, a cipzárt kb. 10 centire kihúzva hagytam, és oda tömködök be mindent, ami eddig kimaradt. 
A csomagküldőcég valamikor 11-15-e között fog jönni, és  elviszik a cuccaim nagy részét A maradékot pedig bátyám  bőröndjébe próbálom majd beletuszkolni, szerintem hasonló módszerrel, mint amin már túlestem egyszer. 



3 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, hogy mennyibe kerül hazaküldeni a cuccaidat? A csomagokat darabszámra vagy súlyra nézik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olyan Ł40 körül lesz a Louis Trans-sal, múltkor pedig az Árva Trans-nak Ł37-ot fizettem. A honlapokon megtalálod az árakat. Nézik a súlyt és a darabszámot is! Az Árva Trans-sal is teljesen meg voltam elégedve, igaz, inkább gömb alakja volt a dobozomnak, mint téglatest amikor hazaért, de semmi nem tört össze benne, pedig esélyes lett volna. Most csak az időponttal voltak gondok, ezért nem velük küldöm haza a cuccaim.

      Törlés
  2. Köszi a választ! :)

    VálaszTörlés